Welkom, Gast

Macro vlinder
(1 bekijken) (1) Gast
Expositieforum voor foto's van insecten. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Macro vlinder

Macro vlinder 1 jaar, 5 maanden geleden #94834

Na een dagje orchideeënhoeve met Ruud ,Evelien en een kennis van mij, heb ik deze vlinder gefotografeerd.Graag jullie opmerkingen.

F8, S 1/100, ISO 400
_vlinder_8.jpg

Re:Macro vlinder 1 jaar, 5 maanden geleden #94847

Ik vind het prachtig. Een keer ander standpunt en uitsnede. Kop ook goed scherp. Alleen het niet gave blad vind ik storend.

Re:Macro vlinder 1 jaar, 5 maanden geleden #94864

Verrassende opname door het standpunt, inderdaad Chris. Volgens mij is de vlinder eieren aan het leggen, ik meen tenminste links nog een enkel wit bolletje aan het blad te zien zitten. Waarschijnlijk was het ook heel mooi geweest om hier net iets meer van in beeld te nemen, dat had de opname ook meer kracht gegeven, een stukje van het natuurlijke gedrag van de vlinder binnen de foto. Fraai is het hele mooie patroon van de vleugel. Hierbij head het linker onderdeel iets meer ruimte om het oog heen kunnen hebben, waardoor hij net los van de kant was gekomen. De kop en roltong zijn gestoken scherp, erg goed ! Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Groet Jan
bezoek voor meer van mijn fotowerk en mijn weblog ook eens mijn website : www.hollandphotography.eu
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.44 seconden