Welkom, Gast
Expositieforum voor foto's van vogels. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Gans

Gans 1 jaar, 5 maanden geleden #94852

ik was in de bloemenwei aan het fotograferen geweest. Dat ik op de terugweg was zag ik deze gans daartussen liggen. Ze lagen daar met zijn 3en. Ik heb er één uit gepikt om wat ruimte er omheen te krijgen.
400mm iso 250 f7.1 1/500
100605_texel_262.jpg
Laast bewerkt: 1 jaar, 5 maanden geleden Door Tony Ruiter.

Re:Gans 1 jaar, 5 maanden geleden #94861

Goed gezien Tony, een fraaie opname van deze gans. Mooi ook de samenhang tussen links en rechts in het beeld, links de witte bloemen, rechts de witte gans. Ook het horizontale streeppatroon in het water draagt aan de verbindende faktor wat bij. Rechts had ik graag iets meer ruimte naast de gans gezien, het is nu iets te duidelijk door het lichaam van de gans heen afgesneden. De doortekening van de gans is fraai, goede detaillering in het witte verenpatroon. De grijsblaue vlek middenonderin had ik eruit gehaald denk ik, want dit leidt de andacht toch iets af van de voornoemde links/rechts verbinding van de gans en de bloemen.

Groet Jan
bezoek voor meer van mijn fotowerk en mijn weblog ook eens mijn website : www.hollandphotography.eu
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.95 seconden