Welkom, Gast
Expositieforum voor foto's van bloemen, planten en paddestoelen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Parasolzwam

Parasolzwam 1 jaar, 5 maanden geleden #94833

Gisteren vond ik een aantal Parasolzwammen in een bloemenweidje. Heb hier heerlijk geexperimenteerd met sluitertijden en lenzen. Deze is gemaakt met de 300mm+1.4 converter op F5.6, iso 320 1/2000 sec.

zwampix.jpg

Re:Parasolzwam 1 jaar, 5 maanden geleden #94836

Mooi effect met die wazige gele bloemetjes erbij.
groetjes
Burry van den Brink
www.blikopbuiten.nl

Re:Parasolzwam 1 jaar, 5 maanden geleden #94846

Hoi Tom
Ik vind het resultaat zeer de moeite waard. Mooi zo in de bloemen wei.Alleen staat hij wel erg centraal.

Re:Parasolzwam 1 jaar, 5 maanden geleden #94851

Mooie "zachte" foto Tom. Het effect van een telelens? Experiment m.i. geslaagd. En inderdaad...staat een beetje te centraal.
HG Geert
mvg
Geert
Voor meer foto's zie ook mijn site www.gefografie.nl

Re:Parasolzwam 1 jaar, 5 maanden geleden #94862

Mooi hoor Toml, macro met een telelens. Geeft inderdaad een prachtig effekt met die wazige gele bloemen als omkleding van de parasolzwam. De positie in beeld is mooi, misschien dat je wat had kunnen tuinieren in het veld en het sprietje rechts op de paddestoel had kunnen verwijderen. Trekt toch iets de aandacht weg van de bovenlijn van de paddo. Verder niets op aan te merken Tom, een lekkere foto om naar te kijken.

Groet Jan
bezoek voor meer van mijn fotowerk en mijn weblog ook eens mijn website : www.hollandphotography.eu
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 1.14 seconden