Welkom, Gast

Indrukwekkend Noorwegen
(1 bekijken) (1) Gast
Expositieforum voor foto's van landschappen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Indrukwekkend Noorwegen

Indrukwekkend Noorwegen 1 jaar, 6 maanden geleden #93973

Hoi allemaal, ben op dit moment in Noorwegen en heb toevallig vanavond internet verbinding op de camping. Vandaag de Preikestolen beklommen, magnifiek. Wat een uitzichten. Tussen het hijgen door met moeite de camera stil kunnen houden, maar de landschappen hier zijn fantastisch. Hier een voorbeeld.
Hoop na de vakantie weer veel te kunnen laten zien. Als ik de kans heb volg ik de foto's op natuurfocus, moet er wel verbinding zijn. Op het programma staan onder andere nog Hardangervidda (komende paar dagen) en het vogeleiland Runde. Helaas zijn de weersvoorspellingen de komende week slecht. We zullen zien, het is tenslotte altijd fotoweer, alleen de ene keer wat beter dan de andere keer

_MG_4214_bewerkt.jpg

Groet Jan
bezoek voor meer van mijn fotowerk en mijn weblog ook eens mijn website : www.hollandphotography.eu

Re:Indrukwekkend Noorwegen 1 jaar, 6 maanden geleden #93974

WOW !!!!!!
Albert Esschendal
Natuurfocus Voorzitter en Contactpersoon
Website: albert-esschendal.photoshelter.com/

Re:Indrukwekkend Noorwegen 1 jaar, 6 maanden geleden #93975

Heel indrukwekkend, gave foto. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen. Fijne vakantie! Groet Tom

Re:Indrukwekkend Noorwegen 1 jaar, 6 maanden geleden #94102

Prachtig landschap Jan en er zullen er vast nog vele komen.
Geniet verder van je vakantie.
Groetjes Tiny
Groetjes Tiny,

www.tinygosselink.com
Laast bewerkt: 1 jaar, 6 maanden geleden Door Tiny Gosselink.

Re:Indrukwekkend Noorwegen 1 jaar, 6 maanden geleden #94159

Indrukwekkend mooi landschap. Mooie opbouw in je foto met een prima voorgrond en mooi vergezicht.

Groetjes,
Yvonne

Re:Indrukwekkend Noorwegen 1 jaar, 6 maanden geleden #94180

Ten eerste nog erg veel plezier in het mooie Noorwegen. De foto laat een erg mooi uitzicht zien van een van de vele fjorden. De kwaliteit van de foto vind ik wat minder. Het landschap is te donker en daardoor wordt ik te snel naar de lichtere lucht getrokken. Probeer met wat simpele handelingen het omgekeerde te creeren of nog beter gebruik een grad ND filter.
  • Niek Bouwen

Re:Indrukwekkend Noorwegen 1 jaar, 6 maanden geleden #94193

wat een prachtig uitzicht!Ben benieuwd naar de rest.
  • Trui Alink
  • Afwezig
  • Activiteitenteam
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.62 seconden