Welkom, Gast
Expositieforum voor foto's van landschappen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Landschapje

Landschapje 1 jaar, 6 maanden geleden #94337

Met mijn nieuwe groothoeklens een paar landschapplaatjes proberen te maken,waarvan dit er 1 is.
Hier zwemmen ook nog een paar geoorde fuutjes rond.Op of aanmerkingen zijn zeer welkom.
bargerveen5_28_4_10.jpg

Re: Landschapje 1 jaar, 6 maanden geleden #94338

Misschien wel leuk om te vertellen welke lens je gekocht hebt en op hoeveel mm je deze foto hebt genomen. Wat betreft de foto zelf vind ik de dode boom teveel centraal staan. Had hem zelf iets meer naar links of rechts verplaatst. Iets meer contrast zou de foto denk ik ook wel goed doen.
Ik ben dus jullie webmaster. Als er dingen zijn die niet lukken mag je me altijd een PM sturen.

Re: Landschapje 1 jaar, 6 maanden geleden #94339

Bedankt voor de tips Bjorn,de lens is een 17-85 mm van Canon met IS.
De exif.F10 sec 1/500 Iso 400 bel +0,7 en is gemaakt op 68 mm.

Re: Landschapje 1 jaar, 6 maanden geleden #94343

Hoi Geert, Op zich leuke foto maar ben het met Bjorn eens.
Volgens mij Bargerveen of niet soms.
Mooie plek daar.
  • Tom Smit
  • Afwezig
  • Activiteitenteam

Re: Landschapje 1 jaar, 6 maanden geleden #94352

Het was inderdaad het Bargerveen Tom,inderdaad erg mooi daar.En ik was daar eigenlijk om onderandere de grauwe klauwier te fotograferen.

Re:Landschapje 1 jaar, 6 maanden geleden #94408

Prachtig die boom.Ben het er ook wel mee eens dat hij niet lekker in het beeld staat. Laat iets meer zien van het landschap waar de boom in staat. Je kan waarschijnlijk niet dichter bij de boom staan? Anders was dit een optie geweest. Misschien iets minder overbelichten?
Laast bewerkt: 1 jaar, 6 maanden geleden Door Tony Ruiter.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.45 seconden