Welkom, Gast
Expositieforum voor foto's van zoogdieren. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Reebok

Reebok 1 jaar, 5 maanden geleden #94924

Voorlopig even mijn laatste upload voordat ik op vakantie ga naar Zuid-Afrika zondag as. Heb een HBN raamstatief aangeschaft om straks vanuit de auto opnames te kunnen maken van het wildlife aldaar Heb het gelijk even uitgetest op mijn eigen auto en ja dan nog op zoek naar een onderwerp. Het wildlife hier is natuurlijk minder dan in Afrika.... Deze reebok kwam ik tegen tijdens mijn safari 's avonds in de achtertuin...

400iso f5,6 500mm +2/3EV
ree_12.jpg

Re:Reebok 1 jaar, 5 maanden geleden #94926

Ronald ten eerste een hele fijne vakantie. en ik zou willen dat ik ook zo in de achtertuin zo'n foto kon maken.
Veel plezier.

Groetjes Tiny
Groetjes Tiny,

www.tinygosselink.com

Re:Reebok 1 jaar, 5 maanden geleden #94930

Hoi Ronald we kennen elkaar wel niet maar een hele mooie (foto)vakantie daar in Afrika.
Had ik van de week de kuif mees in de achtertuin. Zo'n achtertuin als jij zou ik ook wel willen.
Mooi vastgelegd.

JerryvR

Re:Reebok 1 jaar, 5 maanden geleden #94932

Ronald, een hele fijne vakantie, ik ben er in 2007 geweest en ik kan je zeggen.....DAT IS GENIETEN.
Hoop dat jij terug komt van Z.Afrika met een lading mooie foto's. Daar twijfel ik geen minuut aan.
Mooie foto van de reebok, zoals mijn voorgangers al zeiden, zo;n achtertuin zou ook ik wel willen.
gr Annette
Vriendelijke groeten
Annette Bosklopper

Re:Reebok 1 jaar, 5 maanden geleden #94934

Prachtige opname Ronald, schitterende kleuren en compositie. Succes in Afrika.

Mvg. Wim

Re:Reebok 1 jaar, 5 maanden geleden #94943

mooie opname! Het tegenlicht in de distels is een mooie toevoeging!

Re:Reebok 1 jaar, 5 maanden geleden #94945

Mooie opname Ronald, ik twijfel er niet aan of we zien over enige tijd andere bokken.
Goede reis en veel plezier.
HG Geert
mvg
Geert
Voor meer foto's zie ook mijn site www.gefografie.nl
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.54 seconden