Welkom, Gast
Expositieforum voor foto's van reptielen en amfibieen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Groene kikker

Groene kikker 1 jaar, 8 maanden geleden #92863

Hoi

zaterdag avond nog even het veen ingelopen. In een poel lagen een groot aantal kikkers. Ben languit gaan liggen hopende dat de graspol die in de poel boven water uitstak mij zou kunnen dragen, moest ook wel want als ik mijn evenwicht zou verliezen ging zowel ik als mijn camera en lens kopje onder. Voor de rest lag ik niet op een graspol en werd dus kletsnat. Nu maar wachten tot de kikkers weer boven komen. Dat duurde niet lang en met het laatste zonlicht deze plaat genomen. Hoewel bijna alle kikkers 'brulden' wilde deze dat niet doen, waarschijnlijk had ie mij toch in de gaten. Gelukkig kwam ik niemand meer tegen toen ik kliedernat naar de auto terug liep.

Groet
Marco

1/320 - F/7.1 ISO 400 - Sigma 150 mm
Groene_kikker.jpg

Re:Groene kikker 1 jaar, 8 maanden geleden #92867

mooie plaat marco , heb hetzelfde gedaan van de week, alleen niet kleidernat maar paar maal gebeten door mieren.

het is en strakke plaat geworden , maar moet wel zeggen dat die wangen het wel af gemaakt zouden hebben , dus zou het zeker nogmaals proberen , dan met regenpak aan.

Re:Groene kikker 1 jaar, 8 maanden geleden #92877

Hele mooie foto geworden Marco, fraaie weerspiegeling en mooi laag standpunt. Groet Tom

Re:Groene kikker 1 jaar, 8 maanden geleden #92889

idd een mooie met name door je standpunt.Je natte pak is wel de moeite waard geweest.Op naar de volgende met bolle wangetjes
  • Trui Alink
  • Afwezig
  • Activiteitenteam
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.57 seconden