Welkom, Gast

Mijn eerste Boomkikker
(1 bekijken) (1) Gast
Expositieforum voor foto's van reptielen en amfibieen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Mijn eerste Boomkikker

Mijn eerste Boomkikker 1 jaar, 5 maanden geleden #94740

Vanmiddag even in het WitteVeen geweest. Precies na 2 jaar zoeken en speuren vandaag mijn eerste 2 boomkikkers kunnen platen. Ik was al 2 uur op zoek en op het moment dat ik naar huis wilde gaan ben ik langs een paar andere braamstruiken terug gelopen toen ik plotseling wat fel groen op een takje zag zitten. Ik dacht :"Het zal toch niet waar zijn he?". En ja hoor een heel klein boomkikkertje. Niet veel later zag ik een exemplaar dat zeker 3x zo groot was. Vraag blijft dus over, was de grote het vrouwtje en de kleine het mannetje net zo als bij spinnen?
De foto is misschien niet van grote kwaliteit maar omdat het mijn eerst is wilde ik hem toch tonen.

• Wicher Folkers
Laast bewerkt: 1 jaar, 5 maanden geleden Door .

Re:Mijn eerste Boomkikker 1 jaar, 5 maanden geleden #94741

Als eerste complimenten voor je doorzettingsvermogen. Twee uur zoeken naar een beestje wat niet groter is dan je duimnagel, petje af.
Dat de foto niet de hoogste kwaliteit heeft geef jezelf al aan, maar het feit dat je weet waar ze zitten geeft je nieuwe kansen, dus kijk uit naar je volgende plaat.
welk formaat het vrouwtje of mannetje heeft weet ik ook niet, dus hoop dat iemand anders dat aan kan geven

Re:Mijn eerste Boomkikker 1 jaar, 5 maanden geleden #94745

Heb er een tweede bijgevoegd. Is denk ik iets beter. De foto's zijn wel behoorlijk gecropd omdat hij niet op een ideale plak zat. Ik kreeg snel last van kramp in armen en benen.
  • Wicher Folkers

Re:Mijn eerste Boomkikker 1 jaar, 5 maanden geleden #94760

Wicher, het geeft gewoon een kick als je toch de beestjes vindt waarnaar je op zoek bent. Momnet van jje eerste boomkikkers pakt niemand je af en wat Ronald al aangeeft, je weet nu waar je moet zoeken dus de gewenste opname komt vanzelf.

gr Henk
  • Henk Valk
  • Afwezig
  • Platinum lid

Re:Mijn eerste Boomkikker 1 jaar, 5 maanden geleden #94762

Geweldig Wicher wat zal dat een kick hebben gegeven.
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste.
Op naar de volgende keer.

Groetjes Tiny
Groetjes Tiny,

www.tinygosselink.com

Re:Mijn eerste Boomkikker 1 jaar, 5 maanden geleden #94767

mooi dat je ze daar gevonden hebt!

Een tijdje geleden ben ik er ook geweest en maarliefst 0 boomkikkers gezien. Kortom nog verder zoeken.

Het zal mij benieuwen wat er gaat komen!

Re:Mijn eerste Boomkikker 1 jaar, 5 maanden geleden #94780

Hoi Wicher,
Gefeliciteerd. Heb ze zelf nog niet gevonden. Maar dat gaat vast nog wel eens gebeuren.
Toch mooie foto's ondanks de mindere medewerking van de kikker zelf
  • Tom Smit
  • Aanwezig
  • Activiteitenteam
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 8.07 seconden