Welkom, Gast
Expositieforum voor foto's van dieren in gevangenschap. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Tijgerwelp (dg)

Tijgerwelp (dg) 2 jaren, 6 maanden geleden #84631

tijgerwelpje in rheine zoo

dg=door gaas ging redelijk aardig plaatje opgeleverd, ik had nog geen fatsoenlijke tijger in mijn bestand
tijgerwelp.jpg

Re:Tijgerwelp (dg) 2 jaren, 6 maanden geleden #84643

Hoi Maurice, vind het een beetje jammer dat de snorharen en de oren er een stukje van af vallen. Weet natuurlijk niet hoe de rest van de omgeving er uit ziet, dus misschien wel bewust gedaan. Wel een leuke foto zo.
  • Tom Smit
  • Aanwezig
  • Activiteitenteam
Laast bewerkt: 2 jaren, 6 maanden geleden Door Tom Smit. Reden: tikfoutje.

Re:Tijgerwelp (dg) 2 jaren, 6 maanden geleden #84654

dat mag je vinden , dat had ik eerst ook, en ben zelf ook nogal van dit staat er niet helemaal op en dat niet, en dat stoort me dan behoorlijk.
heb hier geprobeerd dit los te laten en puur kijken naar wat wil ik nu laten zien, en dat zijn hier de ogen het snoetje en het bekkie.
ik word zelf steeds weer naar de ogen getrokken en dan vind ik het niet zo storend dat de rest er niet helemaal opstaat.
heb dan ook bewust ter plekke ervoor gekozen om dan beide oren een stukje eraf te laten zodat je toch evenwicht houd.

ik had hem er ook niet helemaal op kunnen zetten maar dat moet niet uitmaken met wat je ervan vind, als het mooier was geweest met oren dan is dat mooier. onmogelijkheden is iets wat het een uitdaging moet maken
dus daar mag je me op bekritiseren als dit niet jou keuze was geweest helemaal goed.

anders had ik hem hier niet geplaatst
Laast bewerkt: 2 jaren, 6 maanden geleden Door Maurice Bergboer.

Re:Tijgerwelp (dg) 2 jaren, 6 maanden geleden #84663

De 'perfecte' uitsnede vinden is altijd weer een uitdaging. Persoonlijke smaak, referentiekader, ervaring etc. heeft er allemaal mee te maken. Persoonlijke smaak is wel de belangrijkste denk ik. Ik vind het een heel mooi portret, maar stoor mij aan de loze groene ruimte boven de kop. De 'lege' blik van de tijger vind ik wel heel erg mooi en heb, naast een uitsnede, ook de ogen nog iets verscherpt. De beeldkwaliteit is er niet beter op geworden, maar daar moet je maar even doorheen kijken:) Verder is jouw plaat erg goed. Mooi scherp (niet te) en op het juiste moment geschoten.

gr. Edwin

• Edwin Kats
Laast bewerkt: 2 jaren, 6 maanden geleden Door .

Re:Tijgerwelp (dg) 2 jaren, 6 maanden geleden #84672

jou versie vind ik te veel ingezoomd nu mis ik de oortjes.
blijf ik toch bij mijn eigen versie , bedankt voor de moeite edwin

Re:Tijgerwelp (dg) 2 jaren, 6 maanden geleden #84770

Wat een onschuldige blik in zijn ogen en met die open bek. Knap gefotografeerd door het gaas heen. Ik vind de versie met oren ook net iets mooier.
gr. Burry
groetjes
Burry van den Brink
www.blikopbuiten.nl
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.54 seconden