Welkom, Gast
Expositieforum voor foto's van dieren in gevangenschap. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Lapland Uil

Lapland Uil 2 jaren, 6 maanden geleden #84910

Vergeten hoe deze keet. Ben vanmiddag bij Dragon Heart, bij ons in Enschede, geweest.
Nou de nieuwe lens bevalt me tot nu toe erg goed.

• Wicher Folkers
Laast bewerkt: 2 jaren, 6 maanden geleden Door . Reden: Naam vergeten. Bedankt TomS

Re:Uil 2 jaren, 6 maanden geleden #84912

Hoi Wicher, lijkt verdacht veel op een Baarduil of Laplanduil. Deze beide namen schijnen nog al eens door elkaar gebruikt te worden alhoewel de tweede toch de meerderheid heeft.
Ik zelf had geprobeerd de vogels iets meer ruimte boven zijn hoofd te geven. Verder een lekkere plaat. Kijk maar even hier http://www.natuurlijkwild.nl/index.php/index.php/gallery --> vogels --> uilen --> baarduil (dit is nog een experiment van mij met een nieuw gallery dus schrik niet als je gekke dingen tegenkomt. Op- en aanmerkingen zijn welkom.
  • Tom Smit
  • Aanwezig
  • Activiteitenteam

Re:Uil 2 jaren, 6 maanden geleden #84914

Het is de Lapland uil.
  • Wicher Folkers

Re:Lapland Uil 2 jaren, 6 maanden geleden #84944

Wat een beest!
Ik heb vanmiddag ook al even naar deze foto gekeken en weet niet goed wat ik er van zeggen moet. Als je deze foto in het wild maakt blijf je rondedansjes maken maar als je hem zoals hier in gevangenschap maakt ligt de lat natuurlijk een stuk hoger.
Ik vind hem wat krap in het kader zitten en wat donker overkomen. Het is misschien daarom dat hij niet zoveel indruk maakt. Don't shoot at me
Groeten,
Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl

Re:Lapland Uil 2 jaren, 6 maanden geleden #84962

Hij zit inderdaad in gevangenschap. Het was net een streepje zon dat door de bomen op hem scheen. Hij had inderdaad wat breder uitgesneden kunnen worden.
  • Wicher Folkers

Re:Lapland Uil 2 jaren, 5 maanden geleden #86104

Mooie scherpe opname die ook voor mij bovenaan wat ruimer had mogen zijn en ietsie pietsie lichter.
AndreH
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.49 seconden