Welkom, Gast

20 oktober clubdag Paddenstoelentocht
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: 20 oktober clubdag Paddenstoelentocht

20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51299

Wegens succes herhaald. Albert Nijenhuis neemt ons mee op een prachtige paddenstoelentocht in het Witte Veen nabij Buurse.

Waar
Om 10:00 uur verzamelen bij de Katholieke kerk te Buurse (vanaf Haaksbergen naar de Duitse grens). Vanaf hier wordt gezamenlijk vertrokken naar het Witte Veen.

Wanneer
Zaterdag 20 oktober 2007 vanaf 10:00. We zijn rond 17:00 terug bij de kerk in Buurse.

Invulling van de dag
Om 10:15 vertrekken we samen richting het Witte Veen. We fotograferen tot 16:45. Vergeet niet om wat versnaperingen mee te nemen voor tijdens de dag!

Kosten
Geen.

Aanmelden
Je kunt in dit topic aangeven of je wel of niet komt. Er zal dan in dit bericht een lijstje bijgehouden worden van de aan- en afmeldingen.

LET OP
Uiterlijk om 20:00 uur op de dag voor deze activiteit wordt aangegeven of de activiteit ivm het weer wel of niet doorgaat. Het is ieders eigen verantwoording die meegaat om dit hier te controleren.

Aangemeld
1, Albert Nijenhuis
2. Geertje
3. Jos
4. Marco
5. Ruud
6. Frits
7. JanD
8. Rinus
9. Martin
10. AlbertE
11. GeertF

Afgemeld
1. ArjanE
2. RonaldM
3. RonaldK
4. RuudM
5. Yuri
6. Han
7. Jerry
8. Rick
9. Bjorn
10.Maurice
11. AdP
12. Afiena en Frans
13. Agnes
14. Colinda<br /><br />Bericht gewijzigd door: Jerry, op: 2007/10/19 11:43
Groeten,

Jerry Bouwmeester - Canon shooter
www.jerrybouwmeester.com
dutchnaturephotography.blogspot.com/

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51355

Lijkt me leuk om op paddenstoelenjacht te gaan. Meld me hierbij aan. gr.Geertje

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51365

Ik ga niet mee, veel plezier

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51424

Deze laat ik aan mij voorbij gaan. Heb al eens een dag paddestoelen gefotografeerd (workshop), maar mede omdat ik geen macrolens heb, werd dit geen succes, het lag uiteraard voornamelijk aan de fotograaf:unsure:
Voor iedereen die wel gaat, veel plezier.<br /><br />Bericht gewijzigd door: RonaldM, op: 2007/10/04 22:44

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51425

even voor de goede orde:lol: het is natuurlijk prachtig , wanneer je in het bezit bent van een macro lens,echter...die bezit ik ook nog niet...maar red me prima met een 3oomm lens:P dus daarom hoef je niet te denken,dat het onmogelijk is ,leuke platen te schieten:lol: dus laat je niet ontmoedigen:woohoo: groet ab.<br /><br />Bericht gewijzigd door: Albert, op: 2007/10/05 15:58
  • Albert

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51433

Ik laat deze keer verstek gaan, want paddenstoelen is niet echt 'mijn ding' Heb vorig jaar echt genoten van het paddenstoelenuitje in het Duivelshof te Losser, maar mijn interesse gaat meer uit naar 'big game' en vogels...

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51435

Deze laat ik ook voorbij gaan
helaas moet werken
Gr RuudM

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51436

Je had het al aan gegeven onder de topic van de actifiteiten com. ronald:P {paddenstoelen dag}toch fijn dat je de vorige keer wel genoten hebt:lol: en idd...paddenstoelen fotograferen is erg specifiek...en het moet je ding zijn;) toch bedankt voor je 2e reactie:woohoo: groet ab.
  • Albert

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51437

Albert, ik heb het denk ik wat verkeerd geformuleerd, maar ik bedoelde ook niet te zeggen dat zonder macrolens geen goede foto's gemaakt kunnen worden.
Daarbij heb ik de zaterdagmorgen voor een vogelhut gepland en 's middags voor mijn dochtertje.
Had ik bij mijn vorige afmelding ook aan kunnen geven.

Alsnog veel plezier, RonaldM.

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51438

Onder voorbehoud wil ik mij aanmelden. Tevens kan het zo zijn dat ik wel mee ga en eventueel wat eerder weg ga (als dat tenminste geen probleem is).
Als ik meer weet laat ik dat uiteraard zo snel mogelijk weten.
Tevens hoop ik om bij te leren aangezien ik nog niet zo lang in het bezit ben van een 105 mm lens.
Groeten, Jos.
  • Jos Snijder

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51442

Ik meld me aan en ga graag weer met je mee Ab. Vorig jaar veel opgestoken.

Groet
Marco

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51467

Frans en ik gaan heel graag mee op paddestoelen jacht! En ze schieten nu uit de grond en uit houtstronken dus dat moet goed gaan! Tot dan Groetjes Afiena

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51523

Helaas, helaas moet m'n vrouw die dag werken... De eerste keer dat ik deze paddestoelentocht zal gaan missen en dat spijt me bijzonder! Het is elke keer weer zeer de moeite waard geweest, vooral vanwege de kundige uitleg van Albert... Ik wens alle deelnemers alvast veel plezier!

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51547

Ik ga mee.
Frits

RE:20 oktober clubdag Paddenstoelentocht 4 jaren, 4 maanden geleden #51614

Zonde, 20 oktober zit ik net op Texel dus gaat het weer aan mijn neus voorbij dit jaar:(
Maar ik wens iedereen die mee gaat, en ik kan iedereen aanraden mee te gaan, een erg fijne dag toe.
Groeten,
Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.65 seconden