Welkom, Gast

AANMELDING expositie IVN Haaksbergen
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: AANMELDING expositie IVN Haaksbergen

AANMELDING expositie IVN Haaksbergen 1 jaar, 10 maanden geleden #91394

Beste leden,

Een tijdje geleden is ons door het IVN Haaksbergen gevraagd een expositie te houden in hun clubgebouw in Haaksbergen. Deze expositie zal plaatsvinden van zondag 11 juli tot en met zondag 1 augustus. Dit valt midden in de zomervakantie, maar juist deze tijd is het bij de vereniging erg druk.

AlbertE en ik hebben op een zaterdagmorgen het clubgebouw bezocht waar we met leden van de club gesproken wat de mogelijkheden zijn. Het is een relatief klein pand, waar plek is voor ca. 16 doeken in het formaat 40x60 cm. Omdat er veel doorloop in het pand is, betekent dit dat de doeken veel bekeken zullen worden, wat voor ons reden was dit door te laten gaan.

Vorig jaar voor de expositie in Losser zijn voldoende foto's op canvasdoeken afgedrukt, waarmee we deze expositie kunnen vullen. Om de club en/of leden niet op kosten te jagen en omdat de expositie van korte duur is, hebben we besloten de doeken van vorig jaar hiervoor te gebruiken.

Iedereen die vorig jaar een canvasdoek voor Losser heeft gekocht, krijgt de gelegenheid zijn of haar foto nog een keer aan een ander publiek te laten zien.
Het betreft alleen doeken met de afmetingen 40 x 60 cm.

Mochten er meer dan 16 aanmeldingen zijn dan zal de AC een keus maken welke doeken opgehangen worden. We willen graag een gevarieerd beeld geven van wat wij als club presteren. Wij gaan ervan uit dat op basis van dit verzoek voldoende aanbod volgt waaruit wij een mooie selectie kunnen maken.
Nadat bekend is welke foto's opgehangen worden, zullen we afspraken maken over de tijd en locatie van aanleveren.

Graag ontvang ik voor 1 mei een reactie, zodat wij met de mensen van het IVN afspraken kunnen maken hoe verder te handelen.

Met vriendelijke groet,
Namens de AC,
Ronald Mengerink

Aantal canvasdoeken
Jerry 3 st
Jos 1 st
RonaldM 2 st
JanD 1 st
ArjanE 1 st
Bjorn 1 st
Tom 2 st
AdP 1 st
Edwin 4 st
Rick 3 st
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door Ronald Mengerink.

Re:expositie IVN Haaksbergen 1 jaar, 9 maanden geleden #91851

Beste leden,

Alweer een tijdje geleden hebben we aangegeven een (kleine) expositie te houden in het clubgebouw van de IVN Haaksbergen van 11 juli tot en met 1 augustus.
Gisteravond heb ik nog weer contact met de club gehad en afgesproken dat wij op woensdag 7 juli 's avonds de opstelling maken en de doeken ophangen. Dan hebben we nog een uitloop naar zaterdagochtend 10 juli, waarna de doeken tot 1 augustus blijven hangen.

Een aantal mensen hebben gereageerd op de vorige mail, maar tot nu toe nog niet voldoende.
Ik verzoek iedereen die zijn of haar doek (+aantal) wil tonen dit in dit topic te melden, zodat we de balans op kunnen maken.

Graag jullie medewerking.

Re:expositie IVN Haaksbergen 1 jaar, 9 maanden geleden #91853

Wil mijn 3 doeken wel beschikbaar stellen. Helpen opbouwen onder voorbehoud ivm werk Francis.
Groeten,

Jerry Bouwmeester - Canon shooter
www.jerrybouwmeester.com
dutchnaturephotography.blogspot.com/

Re:expositie IVN Haaksbergen 1 jaar, 9 maanden geleden #91854

Mijn excuses voor de late reactie.
Dacht dat ik een te klein doek had, beetje te snel gelezen.
Uiteraard stel ik mijn doek ter beschikking zoals ook afgesproken was/is.

Groet, Jos.
  • Jos Snijder

Re:expositie IVN Haaksbergen 1 jaar, 9 maanden geleden #91860

Dag Ronald, ook ik heb dit onderwerp volledig gemist, waarvoor ook mijn excuses. Uiteraard stel ik mijn foto ook ter beschikking, ik heb er 1 van de vorige expositie in dit formaat, de anderen waren groter. Indien je te kort komt heb ik ook nog wel een andere foto op canvas op 60x40 cm die ik natuurlijk ook wel ter beschikking wil stellen. Laat maar weten.

Groet Jan D
bezoek voor meer van mijn fotowerk en mijn weblog ook eens mijn website : www.hollandphotography.eu

Re:expositie IVN Haaksbergen 1 jaar, 9 maanden geleden #91861

Mijn doeken zijn beschikbaar hoor.

Re:expositie IVN Haaksbergen 1 jaar, 9 maanden geleden #91862

Ik heb nog wel een canvas van een adder hangen van de vorige expositie.
Ik ben dus jullie webmaster. Als er dingen zijn die niet lukken mag je me altijd een PM sturen.

Re:expositie IVN Haaksbergen 1 jaar, 9 maanden geleden #91863

Ik stel mijn doeken uiteraard ook ter beschikking. Groet Tom

Re:expositie IVN Haaksbergen 1 jaar, 9 maanden geleden #91866

Mijn canvas van de geelgos heeft het goede formaat. Is beschikbaar, ik breng m wel naar Borculo. Kan verm. niet mee opbouwen.

Groet, Ad
  • Ad Postma
  • Afwezig
  • Platinum lid

Re:expositie IVN Haaksbergen 1 jaar, 9 maanden geleden #91895

Ik heb vier doeken ter beschikking. Mocht je tekort komen dan zal ik bijspringen met deze doeken. Mocht je hulp nodig hebben bij het ophangen dan kom ik graag een avond helpen.

gr. Edwin
  • Edwin Kats

Re:expositie IVN Haaksbergen 1 jaar, 9 maanden geleden #91953

ook ik heb 3 doeken beschikbaar...

groet,rick
website: www.ricktibbe.nl
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.63 seconden