Hoi Tom, inderdaad een aparte en aansprekende houding. Eens wat anders dan de gestrekte foto's. Toch vind ik dat er wel enkele aanmerkingen op de foto zijn : de pantserjuffer is wat vreemd gevormd, met de scherpte op de voorste vleugels en de voorkant, het middendeel van het lijf is erg onscherp en loopt dan weer terug het scherptevlak in en ook de achterste vleugel is onscherp. Dit oogt wat vreemd en stoort iets. Het is net of er hierdoor een knik in het lijf van de juffer direkt onder de aanhechting van de vleugels zit. Ook de grasspriet waar het juffertje op zit is helaas grotendeels out of focus, wat hier jammer is omdat de weerspiegeling in de druppels juist zoveel toevoegen aan het beeld. Dat zie je prachtig terug in de druppel op zijn staart en op dezelfde hoogte op het blad. De voorkant van de juffer is gestoken scherp, zoals we van je gewend zijn.Ik heb dus een beetje een tweeledig gevoel bij deze foto, prachtig om eens een wat andere compositie te zien, maar ik denk dat het weglopen van het scherptevlak dit effekt grotendeels teniet doet. Maar dat is uiteraard mijn mening.
Groet Jan