Welkom, Gast

Zuid Afrika beestjes
(1 bekijken) (1) Gast
Expositieforum voor een serie foto's. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Zuid Afrika beestjes

Zuid Afrika beestjes 1 jaar, 5 maanden geleden #95040

Een paar weken geleden zijn Evelien en ik in Zuid Afrika geweest en hebben daar vrijwel non-stop fotosafaries gedaan in o.a. Tuli Block (Botswana) en Krugerpark. Puur genieten! Alle fotospullen mee en schieten maar.
Deze foto's zijn gemaakt met een 5DmkII met EF 100-400 en een 7D met EF 500 en 1.4x converter. Het meest lastige van deze serie is het kiezen van maximaal 5 foto's uit de vele honderden gelukte platen. Het hadden dus net zo goed 5 andere kunnen zijn. Enjoy.

Met vriendelijke groet, Ruud
(met mijn canonnetje schiet ik de hele wereld)

Re:Zuid Afrika beestjes 1 jaar, 5 maanden geleden #95041

Ruud een zeer geslaagde serie en laat af en toe maar eens wat meer foto's passeren.
  • Wicher Folkers

Re:Zuid Afrika beestjes 1 jaar, 5 maanden geleden #95055

Gave serie Ruud.
En je mag elke week een serie plaatsen dus lat maar komen.
Veel plezier in Oosternrijk.
  • Tom Smit
  • Afwezig
  • Activiteitenteam

Re:Zuid Afrika beestjes 1 jaar, 5 maanden geleden #95059

Een mooie serie Ruud. Laat nog maar af en toe wat zien, dan kunnen wij ook een beetje meegenieten.

Groeten, Paul.

Re:Zuid Afrika beestjes 1 jaar, 5 maanden geleden #95065

Hele fraaie serie Ruud, stuk voor stuk erg mooi. Ben benieuwd wat je nog meer hebt. Misschien onderwerp voor een clubavond? Groet Tom

Re:Zuid Afrika beestjes 1 jaar, 5 maanden geleden #95087

Prachtige opnames Ruud, schitterende Afrikaanse sfeer.

Mvg. Wim

Re:Zuid Afrika beestjes 1 jaar, 5 maanden geleden #95089

Fantastisch mooie foto's Ruud. Zo mag je er nog wel een paar plaatsen. Geweldige reclame voor Zuid Afrika.
groetjes
Burry van den Brink
www.blikopbuiten.nl
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.55 seconden