Welkom, Gast

Paddenstoelen
(1 bekijken) (1) Gast
Expositieforum voor een serie foto's. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Paddenstoelen

Paddenstoelen 1 jaar, 4 maanden geleden #95203

Een beetje rare tekst wat hieronder staat. maar in eerste instantie wilde het niet lukken om de foto's mee te sturen en na niets te hebben gedaan kwamen ze later toch ineens te voorschijn.

Vorige week gefietst in Zwilbroek en kwam daar deze paddenstoel tegen.
Sorry maar dit gaat steeds weer fout en ik heb het dacht ik zo gedaan als het moet ;-((
Yes nu is hij er wel en ik heb niks veranderd ??????????

Groetjes Tiny
Groetjes Tiny,

www.tinygosselink.com
Laast bewerkt: 1 jaar, 4 maanden geleden Door Tiny Gosselink.

Re:Paddenstoelen 1 jaar, 4 maanden geleden #95217

Erg mooie compositie bij foto 1. Bijzonder zo. 2 is wat gewoner qua compositie. Wel lekker van kleur en scherpte.
Groeten,

Jerry Bouwmeester - Canon shooter
www.jerrybouwmeester.com
dutchnaturephotography.blogspot.com/

Re:Paddenstoelen 1 jaar, 4 maanden geleden #95220

Hoi Tiny, ga mee Jerry mee.
Heb je nog wel wat exif gegevens? Ook wel nieuwsgierig hoe je de 1e foto gemaakt hebt. Want met je 50D (Toch??) kom je volgens mij niet zo laag en als je een spiegeltje gebruikt hebt dan heb je die heel netjes opgepoetst moet ik zeggen.
  • Tom Smit
  • Afwezig
  • Activiteitenteam

Re:Paddenstoelen 1 jaar, 4 maanden geleden #95222

Hoi Tom,

De exif gegevens vergeet ik altijd te vermelden maar hier komen ze.
Foto 1 is gemaakt met een compact camera een canon ixus 850 IS, F 2.8 - 1/60 sec. ik kon geen iso waarden vinden.
Foto 2 F5.6 - 1/50 sec. iso 200

Groetjes Tiny

TomS schrijft:
Hoi Tiny, ga mee Jerry mee.
Heb je nog wel wat exif gegevens? Ook wel nieuwsgierig hoe je de 1e foto gemaakt hebt. Want met je 50D (Toch??) kom je volgens mij niet zo laag en als je een spiegeltje gebruikt hebt dan heb je die heel netjes opgepoetst moet ik zeggen.
Groetjes Tiny,

www.tinygosselink.com
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.45 seconden