Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Clubavonden, Clubdagen en workshops zijn alleen voor leden van Natuurfocus, tenzij anders vermeld.

Onderwerp: 15 november - Clubavond Techniek

15 november - Clubavond Techniek 1 maand 3 dagen geleden #144623

Dag allemaal.

Op 15 november zal ik invulling geven aan de clubavond over techniek en zal zo langzamerhand een start moeten maken met de voorbereiding.
Een van de onderwerpen waar ik ruim aandacht aan zal besteden, betreft in ieder geval "flitsen", omdat ik regelmatig merk dat daar bij diverse leden grote belangstelling voor bestaat.

Ik hou de avond voor jullie en niet omdat ik het zo graag maar over 'iets' wil hebben. Om dus te voorkomen dat ik een onderwerp onder de loep neem waar niemand in geïnteresseerd blijkt te zijn, geef ik hier graag iedereen de gelegenheid om onderwerpen aan te dragen waarvoor je het de moeite zou vinden om naar deze avond te komen.

Is er geen ruimte om het aangedragen onderwerp op deze avond mee te nemen (dat zeg ik dan ook als het een onderwerp betreft waar ik eigenlijk zelf ook niet veel van af weet :blink: ), dan weten we in ieder geval vanuit de activiteitencommissie welke onderwerpen er leven en kunnen daar dan wellicht later op inspelen.

Dus ik zou zeggen: grijp je kans! B)

PS Voor het aanmelden voor deze clubavond komt t.z.t. nog een apart bericht. Gewenste onderwerpen kun je hieronder plaatsen.
  • Fred van Rooijen
  • Fred van Rooijen's Profielfoto
  • Activiteitencommissie
gr
Fred
Laatst bewerkt: 1 maand 3 dagen geleden door Ruud van der Bliek.
Discussie gesloten.

15 november - Clubavond Techniek 1 maand 2 dagen geleden #144640

Ha ha, niemand durft!
Wel, ik zou wel eens iets willen zien en horen over het juist c.q. zinvol gebruiken van een polarisatiefilter. Ik weet wat het ding hoort te doen, maar ik krijg in het veld niet altijd het gewenste resultaat.
  • Michel Wissink
  • Michel Wissink's Profielfoto
  • Platinum lid
  • Leven zonder spiegelreflex; het kan!
Groeten,
Michel
Discussie gesloten.

15 november - Clubavond Techniek 4 weken 1 dag geleden #144658

Hallo Fred

Ik ben heel benieuwd wat jij allemaal over flitsen gaat vertellen' ook losse flitsers en op afstand flitsen.

Tips over bewegende onderwerpen volgen met daarbij handige instellingen vind ik ook interessant.

Groetjes
Burry
  • Burry van den Brink
  • Burry van den Brink's Profielfoto
  • Platinum lid
groetjes
Burry van den Brink
www.blikopbuiten.nl
Discussie gesloten.

15 november - Clubavond Techniek 4 weken 20 uren geleden #144659

inflitsen bij een opname
bart
  • Bart Telling
  • Bart Telling's Profielfoto
  • Activiteitencommissie
Discussie gesloten.

15 november - Clubavond Techniek 3 weken 4 dagen geleden #144680

Ik ben geïnteresseerd in het Flitsen tijdens snelle beweging / bevriezen van een beeld tijdens het flitsen.

Groet, Koos
  • Koos Ouwens
  • Koos Ouwens's Profielfoto
  • Activiteitencommissie
Discussie gesloten.

15 november - Clubavond Techniek 3 weken 4 dagen geleden #144681

Graag zou ik wat meer willen weten over het gebruik van ND filters. Hoe toe te passen?

André
  • Andre van Dijk
  • Andre van Dijk's Profielfoto
  • Bronzen lid
  • Fervent macrofotograaf
Laatst bewerkt: 3 weken 4 dagen geleden door Andre van Dijk.
Discussie gesloten.
Moderators: Bjorn Euren